آخرین اخبار
کد مطلب: 80294
خطيب جمعه شهرکرد:آمريکا هرگز قابل اعتماد نيست
تاریخ انتشار : 1393/05/24 19:02:51
نمایش : 2312
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد تاکيد کرد:آمريکا هرگز قابل اعتماده نبوده و نيست.
به گزارش  سلام لردگان،حجت الاسلام ˈمحمد علي نکونام ˈ در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) اين شهر افزود:آمريکا هميشه قصد چپاول ملت هاي آزاده را دارد و هرگز نبايد به اين استعمارگر اعتماد کرد.


وي با اشاره به ديدار اخير سفيران و نمايندگي هاي جمهوري اسلامي ايران در کشورهاي مختلف با مقام معظم رهبري يادآور شد:همان گونه که مقام معظم رهبري فرمودند نبايد به آمريکا در هيچ مرحله اي اعتماد کرد.

نکونام افزود:دشمني آمريکا با ملت ايران دشمني ديرينه است و در 28مردادماه سال 1332نيز آمريکا براي بازگرداندن شاه خائن به ايران دست به کودتا و توطئه زد.

به گفته وي،در حالي که هم مي دانند امريکا قابل اعتماد نيست و نمي تواند به او اعتماد کرد، اما متاسفانه تعدادي از افراد در داخل کشور، به دنبال اعتماد سازي عمومي براي سازش با آمريکا مي باشند، که اين خط اشتباهي است.

وي تاکيد کرد:در مباحث هسته اي نيز مذاکره با آمريکا تا همان ميزان که مورد تاييد مقام معظم رهبري باشد جايز است.

نکونام يادآور شد:يکي از اشتباهات ملي گرايان در دوران کودتاي نگين آمريکا در سال 1332 نيز جدا شدن از مرجعيت ديني بود که همين عامل باعث شکست ملي گرايان و گريز مردم از آنان شد.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد مکتب اهل بيت عليه السلام را مکتب مهرباني و عطوفت دانست و تصريح کرد:اسلام با افراطي گراي مخالف است و مکتب تشيع و اسلام ناب محمدي مکتب مهرباني و صلح و سازش مي باشد.

نکونام يادآور شد:دشمن نيز از طريق رسانه هاي خود سعي

مي کند شيعه را گروهي تندرو و افراطي و مخالف صلح نشان دهد در حالي که شيعه اهل بيت عليه السلام اسلام صلح و مهرباني است.

وي به سالروز ورود آزادگان به کشور اشاره کرد و گفت:آزادگان سرافزار، با صبر و استقامت و ايستادگي،پيام انقلاب اسلامي را به گوش جهانيان رساندند و نبايد آزادگان مورد بي مهري يا دل آزردگي قرار بگيرند.

نکونام به هفته جهاني مساجد اشاره کرد و يادآور شد:حضور جوانان در مساجد يک نعمت است و بايد زمينه حضور جوانان بيش از پيش در مساجد فراهم شود.

وي برگزاري بيست و يکمين دوره طرح تقويت مباني ديني و اعتقادي و شبهه زدايي ديني در شهرکرد را يکي از طرح هاي مهم ارزيابي کرد و گفت:سبک زندگي ها بايد براساس آموزه هاي ديني باشد و خانواده ها سبک زندگي خود را اسلامي کنند.

ائمه جمعه سراسر چهارمحال و بختياري نيز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهرکرد سالروز ورود آزادگان در بيست و ششم مردادماه را گرامي داشتند.

منبع: ايرنا
 

انتهاي پيام /*
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس